HTML

Teafű, ugyan...

Álom

2013.07.18. 09:28 kacce

Igazán furát álmondtam, keveredett benne minden. Először is otthon voltunk, anyáéknál és arra készültem, hogy a leányzóval bebújok az ikeás kanapé alá, mert hogy kint az utcában dolgoznak a munkások és hozzák Godzillát is segítségnek. Aki ugye tutira elszabadul majd és akkor jobb lesz nekünk a kanapé alatt. Már épp bebújtunk volna, amikor pár kis fiatal arc elkezdett dörömbölni a falon meg valami papírra írt üzenetet dobtak be. Végül beengedtem őket és kiderült, hogy a csodálatos hangom miatt jöttek, szeretnék ha én énekelnék az új dalukban. Haha, ezen már röhögnöm kell, micsoda önbizalman van álmomban! Szóval leültek és külön el voltak ájulva, hogy a megfázás miatt karcos a hangom, azt is megkérdezték, miért költözünk haza. Aztán felébredtem, mert a leányzó elkezdett mocorogni. Még mindig ezen az élmon jár az eszem, jókat mulatok rajta, mennyi minden keveredik benne, ami foglalkoztat vagy éppen hallottam róla és most így egy kis kerek történetté alakult az álmomban. De még mindig az a legmurisabb benne, hogy a szopránom miatt eljöttek hozzám, haha. Na, megyek is, karaokézok egyet gyorsan itthon a karcos, náthás hangomon :D

komment

süti beállítások módosítása